Saturday, April 2, 2011

Hello April

Dear Brielle,

Now I'm sitting on the balcony at the one of my favorite place, waiting for my breakfast to come and just realizing..... Its April already
I remember when the first time I knew it I have a really big hope, and those big hope start to getting small and small until the last day of March and now like there's a big voice in my head telling that Its done, what're you waiting for ends with nothing.

Sad, disappointed, down

Have you ever feel, when you have a dream and you really want it to come true, then you fight for it for a long time and at the last battle, the last step to reach it.............. you loose

___________________________________________________________

Helloooooo  Apriiilll
Whoaaaa ga terasa uda masuk aja ke bulan ke empat tahun ini, dan semoga April ini bisa semenyenangkan bulan Maret. Ada begitu banyak kejadian di bulan Maret yang nggak bakal bisa saya lupain dan bakal saya inget terus, kejadian yang bikin saya makin sayang sama temen-temen saya.
11 Maret kemaren merupakan ulangtahun ke 17-nya salah satu sahabat saya Ulvi, jadi kita barengan (saya, Jiji, Nadya dll) mau ngasi surprise di Birthday Party-nya dia dengan cara pura-pura gabisa dateng ke acara sweet 17th dia dengan alasan kalo kami pada hari yang sama berangkat liburan ke Prapat bareng dengan temen-temen sekelas (kami dan Ulvi beda kelas di sekolah). And then pas hari H kita sukses ngasi surprise dan bikin dia nyebur ke kolam! hehehehehehe. Berhubung Foto Birthday Partynya dia belom di upload ini saya masukin foto birthday's blast nya dia sehari sebelumnya:





Dan satu lagiiiiiii ini dia yang palinggabisa dilupain, vacation trip to prapat with IPA 2! check it out








No comments:

Post a Comment